WordPress – polecenia – redakcja

  1. Dodaj dwie strony i jedną… podstronę do bloga. Pierwsza powinna być o tematyce/właścicielu bloga, dwie pozostałe na dowolny temat
  2. Utwórz trzy kategorie wpisów i dwie kategorie odnośników.
  3. Dodaj pięć nowych wpisów na blogu. Przypisz je do kategorii. Dwa wpisy powinny być przypisane co najmniej do dwóch kategorii. Wprowadź tagi do wpisów. Jeden z artykułów powinien być podzielony i zawierać link do dalszej części wpisu.
  4. Zainstaluj nowe wtyczki do WordPress’a, które umożliwią dodawanie zdjęć w postaci galerii, wyświetlanie plików pdf i ppt w postach. Stwórz galerię zdjęć i posty z plikami pdf w nowych wpisach.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close