Informacje wstępne:
Opisz pokrótce charakter działalność swojej firmy. Przedstaw ogólna historię, scharakteryzuj gamę swoich produktów oraz podaj informacje o sposobie ich sprzedawania.
Opisz pokrótce problem lub inne zagadnienie, które miałoby być przedmiotem badania. Wyjaśnij, co już o rynku wiesz – na przykład: kim są Twoi konkurenci, jakie produkty dostępne są obecnie na rynku oraz jakie są Twoje opinie na temat tego rynku.
Decyzje, które mają zostać podjęte na podstawie wyników badania:
Określ charakter decyzji, jaka ma zostać podjęta na podstawie otrzymanych wyników badań.
Cele:
Sprecyzuj, jakiego rodzaju informacji potrzebujesz. Wymienione kategorie powinny być w miarę pojemne, na przykład:
- Ustalić, jakie produkty klienci aktualnie kupują w danym celu
- Wykazać, na jakich zasadach dokonywany jest wybór i co ma wpływ na ich decyzje
- Zidentyfikować innych producentów tych towarów i ustalić ich udział w rynku
- Oszacować rozmiary i wartość rynku w tym roku kalendarzowym