Cele, problemy, pytania badawcze

Informacje wstępne:

Opisz pokrótce charakter działalność swojej firmy. Przedstaw ogólna historię, scharakteryzuj gamę swoich produktów oraz podaj informacje o sposobie ich sprzedawania.

 

Opisz pokrótce problem lub inne zagadnienie, które miałoby być przedmiotem badania. Wyjaśnij, co już o rynku wiesz – na przykład: kim są Twoi konkurenci, jakie produkty dostępne są obecnie na rynku oraz jakie są Twoje opinie na temat tego rynku.

 

Decyzje, które mają zostać podjęte na podstawie wyników badania:

Określ charakter decyzji, jaka ma zostać podjęta na podstawie otrzymanych wyników badań.

 

Cele:

Sprecyzuj, jakiego rodzaju informacji potrzebujesz. Wymienione kategorie powinny być w miarę pojemne, na przykład:

  • Ustalić, jakie produkty klienci aktualnie kupują w danym celu
  • Wykazać, na jakich zasadach dokonywany jest wybór i co ma wpływ na ich decyzje
  • Zidentyfikować innych producentów tych towarów i ustalić  ich udział w rynku
  • Oszacować rozmiary i wartość rynku w tym roku kalendarzowym

Podobne wpisy...

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close