PrestaShop – wprowadzanie produktów

  1. Proszę wybrać produkty wg własnych preferencji.
  2. Dodaj do menu Szybki dostęp: Nowy atrybut i Nowa marka.
  3. Dodaj co najmniej po jednej marce i jednym przewoźniku. Dopasuj marki/przewoźników do własnych potrzeb. Marki i przewoźnik powinni być fikcyjni. Uzupełnij dane SEO.
  4. Wprowadź/dostosuj trzy własne kategorie produktów  w dwóch wersjach językowych. Kategorie powinny zawierać opis kategorii, obraz i miniaturę kategorii, miniaturę menu oraz opisy SEO. W wybranej kategorii dodaj dwie podkategorie.
  5. Dodaj dwa atrybuty i dowolną liczbę wartości dodawanych produktów.
  6. Dodaj dwie cechy i dowolną liczbę wartości dodawanych produktów.
  7. Dodaj produkty do kategorii (w sumie 10 produktów). Produkty powinny być opisane i zilustrowane kilkoma zdjęciami. Do paru produktów dodaj instrukcję obsługi. Ceny produktów mają być aż 10 razy większe niż w rzeczywistości.

Generowanie wariantów produktów

  1. Dodaj nową kategorię Kalendarze. Dodaj dwie podkategorie: Książkowe i Ścienne. Uzupełnij pozostałe pola.
  2. Utwórz Atrybuty:
    Format kalendarza – mały, średni, duży
    Rozkład dni – pionowy, poziomy
  3. Utwórz Cechy:
    Układ stron: 1 dzień/stronie, 3 dni/stronie
    Typ kalendarza: rok kalendarzowy, rok szkolny
  4. Dodaj produkty.
  5. Konfiguruj produkty:
    Ilość: w magazynie, na zamówienie, od 1 stycznia dostępność
    Wysyłka: dodany przewoźnik
    Wycena: Specyficzne ceny – rabat za 3 szt.
    Opcja: Personalizacja produktu – plik i tekst